ATİB Bielefeld’de Yeni Yönetim Seçimi
Friday, 29.05.2026
ATİB Bielefeld, olağan genel kurul toplantısı kapsamında yeni yönetim kurulu seçimini gerçekleştirmiştir.
Toplantı, İstiklâl Marşı’nın okunması ve yapılan dualarla başlamıştır. Genel Merkez ATİB adına Genel Başkan Yardımcısı Harun Kılıç toplantıya katılım sağlamıştır. Ayrıca Yönetim Kurulu Üyesi İhsan Gökçen de toplantıda hazır bulunmuştur.
Gerçekleştirilen seçim sonucunda Mehmet Acar, yeniden ATİB Bielefeld Başkanı olarak seçilmiştir. Kendisini tebrik ediyor, bu önemli görevinde başarılar, güç ve hayırlı hizmetler diliyoruz.
Ayrıca yeni yönetim kurulu da seçilmiştir. Yeni yönetim, önümüzdeki dönemde ATİB Bielefeld’in çalışmalarını sürdürmeyi ve daha da ileriye taşımayı hedeflemektedir. Yönetim kurulu, üyelerin göstermiş olduğu güven için teşekkür eder ve birlik, beraberlik ve sorumluluk bilinciyle hizmet etmeye devam edeceğini ifade eder.
ATİB Bielefeld olarak genel kurulumuza katılan tüm üyelerimize, misafirlerimize ve destek veren herkese teşekkür eder, yeni seçilen yönetime başarılı ve hayırlı bir görev dönemi dileriz.
ATİB Bielefeld